کد خبر 423694
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

آخرین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی آلمان در دو بخش تپانچه 10 متر بانوان و تفنگ 3 وضعیت مردان پیگیری شد که نمایندگان ایران از رسیدن به مرحله فینال بازماندند.

به گزارش مشرق، آخرین روز از مسابقات جام جهانی آلمان در حالی امروز(دوشنبه) پی‌گیری شد که نمایندگان ایران در دو بخش تپانچه 10 متر زنان و تفنگ سه‌وضعیت مردان به مصاف رقبای خود رفتند.

در بخش تپانچه 10 متر زنان 4 نماینده حضور داشتند که فاطمه حسینی با کسب امتیاز 378 و قرار گرفتن در جایگاه سی وسوم بهترین نتیجه را میان نمایندگان ایران کسب کرد. الهام هریجانی با ثبت امتیاز 377 پنجاه و سوم شد. بهناز غلامی هم با گرفتن امتیاز 374 شصت و هشتم شد. سارا میرابی نیز در نفرات ذخیره تپانچه 10 متر شلیک کرد. در این بخش نماینده ای از بولیوی اول شد و صربستان و روسیه دوم شدند.

در بخش تفنگ سه‌وضعیت مردان نیز حسین باقری تنها نماینده ایران بود که با کسب امتیاز 1149 در مرحله نیمه‌نهایی شصت و هشتم شد و از مسابقات کنار رفت. در این بخش نمایندگانی از روسیه، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، صربستان، چین، آلمان، بلاروس به فینال راه یافتند.

بدین ترتیب نمایندگان ایران در آخرین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی نتوانستند سهمیه بگیرند و تیراندازان بدون کسب سهمیه به کار خود در این مسابقات پایان دادند. بین نمایندگان ایران الهه احمدی با کسب جایگاه هشتم تفنگ 10 متر بادی بهترین نتیجه را گرفت.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان از ۵ لغایت ۱۲ خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار شد که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو نیز در آن توزیع می‌شد.

الهه احمدی، مه لقا جام‌بزرگ، نرجس امام قلی‌نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحراگرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته در جام جهانی حضور یافتند.

در رشته تپانچه نیز بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده‌لو و به سرپرستی امیرحسین صولت تیم ایران را همراهی می‌کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس